SHAH ALAM, 06 April 2022 – Sesuai dengan keberkatan bulan Ramadan, ibadah bersedekah menjadi sesuatu yang lazim untuk umat Islam.

 
Firma Allah swt Surah Al-Baqarah, ayat 83 yang bermaksud: “Dan berbuat baiklah kepada kedua ibu bapa, Dan kaum kerabat, Dan anak2 yatim serta orang-orang miskin.”
 
 
Sehubungan itu, Pusat Convensyen Shah Alam (SACC) mengambil kesempatan ini untuk meneruskan amalan kemasyarakayan melalui program CSR(Tanggungjawab sosial kemasyarakayan) dengan meraikan 40 orang anak2 yatim Dan asnaf dari rumah Amal AL-FIRDAUS dalam satu majlis berbuka PUASA di SACC.
 
 
Pihak SACC turut memberi sumbangan duit raya Dan hadiah kepada semua anak2 yang hadir dengan sokongan tajaan Adabi Consumers Industries Sdn Bhd. Adalah menjadi matlamat program ini untuk membantu sedikit sebanyak, setidak-tidaknya menyokong mereka menjadi insan yang penting kepada negara dan pemimpin pada masa hadapan.
Ketua Pegawai Eksekutif SACC CONVEC, Nasarudin Abu Bakar ketika ditemui di majlis ini berharap sumbangan ini akan menjadi lebih bermakna kepada anak2 Dan sedikit sebanyak dapat menceriakan sambutan Hari Raya Aidilfitri tidak lama lagi.
 
 
Beliau juga berhasrat supaya SACC CONVEC dapat menyusun lebih banyak program kemasyarakatan pada masa akan datang sebagai tanda sokongan moral Dan keprihatinan sosial.
 
 
Tetamu jemputan yang hadir disajikan juadah Bufet Ramadan dengan tema Selera Orang yang dibuka kepada umum bermula 5 April sehingga 30 April 2022 ini. SACC menyediakan lebih daripada 100 jenis variasi juadah masakan Melayu, Cina dan India diantaranya daging bakar masak lemak, sotong varibak, udang cili Kering, kambing masak hitam Dan semestimya SACC, Kambing Kebuli. Dengan harga
✅ RM88.00+ dewasa
✅ RM44.00+ kanak2 umur 7-10thun
 
 
 
 
Orang ramai yang becadang untuk berbuka PUASA di SACC, boleh ke laman web
 
Atau hubungi :
📞📞03-5511885
📞📞013-2206858
Untuk tempahan
Pastikan anda mengikuti SACC di laman Facebook: SACCOfficiaknew
Instagram : shahalamconventioncentre
 
 
Previous post Armani Entertainment Group anjur Malam Media dan majlis berbuka puasa
Next post 97.94 peratus graduan UTM dapat kerja, tertinggi bagi universiti awam